Ofte stilte spørsmål om Telia boks
Ofte stilte spørsmål om Telia boks
Jeg trenger flere TV-bokser (dekodere)
Jeg har problemer med Telia Box
Det første du kan forsøke er å ta ut strømmen på dekoderen, for så å slå den på igjen.
Fungerer ikke det kan du sjekke ut supportsidene til Telia.
Har du forsøkt det du kan selv og kommer ingen vei, må du gjerne ta kontakt med kundeservice hos oss. De hjelper deg mer enn gjerne.
Jeg mangler kanaler – hva gjør jeg?
Trykk på huset på fjernkontrollen og naviger deg ned til "Min konto" i menyen på venstre side og trykk OK. Deretter trykker du den ned til logg ut og så logger du inn igjen. Fungerer ikke dette kan du forsøke å ta strømmen og sette den inn igjen.
Står det intet signal eller svakt signal på TV skjermen din?
Sjekk at HDMI-kabelen er koblet til Telia Box og i TVen din.
Er HDMI-kabelen koblet til kan det være at du er på feil kilde (source) på TVen, f. eks. du kan være på HDMI2 og Telia Box er koblet til i HDMI1 hos deg. Har du Telia Box og bruker fjernkontrollen som fulgte med står det "Kilde" på en knapp nederst til venstre. Trykk på denne og du får opp flere valg, her kan du prøve deg frem til du finner frem til riktig kilde hjemme hos deg.
Fungerer ikke det, kan du forsøke å ta ut HDMI fra både Telia Box og TV, for så å sette inn igjen.