Svorka ladestasjoner
Lad elbilen din uten app på våre 4 lynladestasjoner - enklere blir det ikke
Lad uten app på lynladestasjonene våre!
Hos oss slipper du å laste ned apper eller registrere deg. Det er bare å sette i ladekabelen, tæppe betalingskortet og lade.
Her finner du våre lynladestasjoner:

Få kr 500 i rabatt på elbillader
Er du strømkunde hos oss? Da får du 500 kroner i rabatt på våre elbilladere hele 2025. Du kan også velge delbetaling og fordele kostnadene over 3 år.

Ladevettregler - ta hensyn for en bedre lading
For at ladingen skal gå raskt og smidig - også når det er kø - er det lurt å følge noen enkle ladevettregler
Lad det du trenger - ofte holder 80%
Flytt bilen når du er ferdig, så andre får lade
Vis hensyn hvis det er kø - respekter rekkefølgen
Bruk plassen til lading, ikke parkering
Sett kabelen på plass - tenk på neste sjåfør

Support?
Opplever du feil eller har behov for hjelp ring ladesupport på telefonnummer: 400 00 844
Mangler du kvittering - se hvordan du enkelt kan ordne det
Se også "Ofte stilte spørsmål om lading"

Lad trygt og effektivt hjemme!
Vi tilbyr markedets ledende elbilladere ferdig montert til avtalt pris. Velg mellom ladere fra Zaptec, Amina og EMES. Og er du strømkunde kan du i tillegg velge delbetaling.

Ofte stilte spørsmål om lading på Svorka lynladere
Ladekabelen sitter fast - hva gjør jeg?
For å avslutte ladeøkten trykker du "STOPP" på skjermen.
Får du ikke løsnet ladekabelen, trykk på lås opp på bilnøkkelen din, og prøv igjen.
IKKE trykk på nødknappen, den er kun til nødstilfeller og skal ikke brukes for å koble laderen fra bilen.
Mangler du kvittering?
Ønsker du kvittering fra din ladeøkt ved noen av ladestasjonene til Svorka, kan det gjøres på to måter:
Har du betalt med kort, kan du finne kvitteringen fra ladeøkten her
Bruker du EMES-appen når du lader, vil du finne din kvittering i appen.
Hvordan lader jeg uten app?
Det er enkelt; du setter i ladekabelen i bilen din og tæpper kortet ditt på betalingsterminalen.
Hvorfor reserverer dere et beløp når jeg betaler med kort?
Vi gjør en midlertidig reservasjon for å sikre at betalingen kan gjennomføres. Du blir bare belastet for faktisk forbruk, og resten av beløpet frigjøres automatisk av banken din etterpå (vanligvis innen 1–5 virkedager).
Hvordan avslutter jeg ladeøkten?
På våre lynladestasjoner avslutter du ladeøkten ved å trykke "STOPP" på skjermen. Deretter kan du koble fra ladekabelen og sette den tilbake i holderen.
Opplever du feil eller har behov for hjelp?
Ring vår ladesupport på telefon 400 00 844.