Hennie anbefaler alltid kundene å se på avtalen
Hennie er leder for kundeservice i Svorka og glødende opptatt av å skape gode opplevelser for kundene som tar kontakt. Og at de aldri skal være redde for å spørre om råd.
– Kundeservice sitter på en unik kompetanse om alt det vi jobber med, i tillegg har vi et godt team rundt oss med mye spesialkompetanse som er lett tilgjengelige. Avstandene i Svorka-konsernet er små, og det nyter kundene våre godt av, forteller Hennie.
Se på avtalen din!
Hun opplever jevnlig at kundene ikke vet hvilke avtaler eller tjenester de abonnerer på, og de færreste har oversikt over hva de faktisk betaler. Derfor råder hun alltid kundene til å skaffe seg en oversikt før de inngår nye avtaler.
– Før du inngår nye avtaler er det greit å vite hva du har. Er internett-abonnementet ditt allerede bra? Hva betaler du og hva får du for prisen? Hvilken strømavtale har du og hvilke andre fordeler får du som strømkunde? Sett deg inn i hva du har og hva du faktisk betaler er mitt beste tips til kundene. Med litt kunnskap er det lettere å stå imot lokketilbud og lureri, forteller Hennie.
Hvor god avtale har du: