Telenor har problemer med T-We-tjenesten

14. oktober 2019

Oppdatering 25.10.2019: Telenor melder at enkeltkunder fortsatt kan ha problemer med  T-We-tjenesten på sin TV-leveranse. De har fått flere tilbakemeldinger vedrørende APP feil ved oppkobling COAX og ethernet, og sier det kan virke som at det kan være en bug som ligger i systemet etter siste software oppdatering. Teknisk avdeling hos Telenor jobber fortsatt med problemløsning og vi er i løpende dialog med dem. En midlertidig løsning vil være å slå av trådløsnettet om dekoder er tilkoblet trådløst. Ta en fabrikk-reset av dekoderen og unngå å koble dekoderen til trådløsnettet igjen. Er dekoder tilkoblet med nettverkskabel kan du koble fra denne og kjøre samme prosedyre. Du vil da kunne se TV på «normal» måte inntil videre. Vi beklager ulempen dette medfører for våre kunder, men vil komme med oppdatering igjen så snart vi får nærmere informasjon.